UA
EN
НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ
У СФЕРАХ ЕНЕРГЕТИКИ ТА КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ
ОФІЦІЙНИЙ ВЕБ-САЙТ



Новини  >>  Архів новин01.06.2017 09:54
версія для друку


Стан розрахунків за теплову енергію свідчить про відповідальність споживачів та руйнує міфи про низький рівень оплати, але загострює проблему повної та своєчасної оплати пільг та субсидій з державного бюджету


Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, проводить постійний моніторинг стану розрахунків споживачів за спожиту теплову енергію та надані комунальні послуги з централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води по ліцензіатам Комісії. Результати моніторингу стану розрахунків споживачів за даними звітності ліцензіатів НКРЕКП розміщує на своєму офіційному веб-сайті, озвучує при розгляді пов’язаних питань на засіданнях НКРЕКП, які проходять у формі відкритих слухань.

 

Незважаючи на це, у засобах масової інформації, на інтернет-порталах та з уст різноманітних «фахівців» від теплоенергетики продовжує лунати інформація про «жахливий, катастрофічний» рівень розрахунків споживачів за спожиту теплову енергію та надані комунальні послуги з централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води.

 

З метою недопущення розповсюдження неправдивої, тенденційної інформації, наростання соціальної напруги, НКРЕКП повідомляє, що за даними форми звітності 3-НКП, наданої до НКРЕКП ПАТ «Київенерго», стан розрахунків споживачів за січень-квітень 2017 року склав 95,7%, у тому числі:

  • 112,9% по категорії населення без пільг і субсидій;
  • 93,8% по категорії виконавців комунальних послуг населенню з опалення і гарячого водопостачання (ЖЕК, ОСББ, приватні підприємства тощо);
  • 92,2% по категорії бюджетних установ;
  • 85,4% по іншим споживачам (зазначена категорія у загальному обсязі корисного відпуску складає лише 8,8%).

Щодо перерахування субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату енергоносіїв та житлово-комунальних послуг.


Через несвоєчасне та неповне відшкодування ПАТ «Київенерго» пільг та субсидій стан розрахунків по цій категорії значно гірше – 62,8%. Сума заборгованості за пільги та субсидії станом на 30.04.2017 лише по ПАТ «Київенерго» склала 1015,8 млн грн.

 

Стан розрахунків за 4 місяці 2017 року не підтверджує інформацію про суттєве погіршення рівня оплати споживачів за надані комунальні послуги, який за умови своєчасного проходження розрахунків по пільгам та субсидіям склав би більше 109%.

 

Не зважаючи на провокаційні заклики, які майже продовж усього опалювального сезону лунали, у тому числі і з боку окремих депутатів та їх соратників, не сплачувати рахунки за комунальні послуги, кияни з порозумінням ставляться до проблем, існуючих у галузі теплоенергетики, і більшість споживачів дотримуються платіжної дисципліни.

 

Аналогічна ситуація відслідковується і за даними 170 ліцензіатів НКРЕКП, які надали зазначену звітність. Стан розрахунків споживачів за січень-квітень 2017 року склав 95,4%, у тому числі:

  • 108,1% по категорії населення безпосередньо без пільг і субсидій;
  • 98% по категорії виконавців комунальних послуг населенню з опалення і гарячого водопостачання (ЖЕК, ОСББ, приватні підприємства тощо);
  • 88,1% по категорії бюджетних установ;
  • 92,1% по іншим споживачам (зазначена категорія у загальному обсязі корисного відпуску складає лише 8,8%);
  • 85,1% по пільгам та субсидіям.

Враховуючи зазначене, Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, у черговий раз звертається до органів місцевої влади та Київської міської державної адміністрації взяти під особистий контроль:

  • стан розрахунків споживачів за спожиту теплову енергію та надані комунальні послуги з централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води;
  • стан проходження розрахунків по пільгам та субсидіям;
  • стан оформлення пільг та субсидій;
  • постійне проведення роз’яснювальної роботи серед населення з метою популяризації Програми житлових субсидій, яка є головним механізмом забезпечення соціального захисту найбільш вразливих верств населення;
  • надання практичної допомоги при оформленні субсидії.
 

 Реєстрація нового користувачаX  



Реєстрація нового користувача
Введіть реєстраційні дані


Логін (мінімум 3 символи)**:



Пароль (мінімум 6 символів)**:



Підтвердження пароля*:



Контрольне запитання*:



Відповідь на запитання*:



Прізвище Ім'я По-батькові*:



E-mail*:



Факс:



Телефон:



Введіть символи, зображені на малюнку:
 
 
* відмічені поля обов'язкові для заповнювання
** логін та пароль повинні містити тільки латинські символи та(або) цифри


 






   НКРЕКП

03057 м. Київ, вул. Смоленська, 19            тел. (044) 204-48-27;
E-mail: box@nerc.gov.ua

© 2015 Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг